MÜŞTERİ HAKLARI

Müşteri Haklarını Koruma Kurulu

Sürdürülebilinirliğin temel noktaları olan şeffaflık, dürüstlük, etiklik, kanun ve yönetmeliklere uygun hareket etmek ve yükümlülüklerin zamanında doğru olarak yerine getirilmesi, uluslararası kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde hareket edilebilinmesi için şirketimiz, müşterilerinin haklarını, hem kendi iç uygulamalarındaki şeffaflık hem de müşterilerinin sıkıntısı olabileceğini fark ettiği bazı konularda konu üzerinde gelişmiş deneyimi bulunan bazı danışmanlarla (hukuk, lojistik ve bazı dernekler gibi) birlikte çalışarak fikirler edinmekte, bu fikirleri hem şirketin iç bünyesinde tartışarak hem de kendi çalışması olan veya kişisel verilerin korunması kapsamına uygun olarak potansiyel bilgi ihtiyacı olan kişiler ile paylaşan bir kuruldur.

Şirketimiz, yönetimsel kararlarını " Müşteri Danışmanlar Kurulu " ile birlikte, 6 ayda bir düzenli yaptığı toplantılarda görüşmektedir. Bu toplantılar müşteri veya potansiyel müşteri yetkilileri ile birlikte düzenli tarihlerde yapılmakta, firmaların ortak şikayetlerini oluşturan ve şirketimizin de sürdürülebilinirliği için alakası olan konular, hizmet standartları, hedeflerimiz, firmamızın eksikleri gibi konularda, bu kurulun vermiş olduğu talimatlar, iç konular ise yönetici sonuçlandırma takvimlerine bağlanmakta, dış konular ise gerekli hukukçu veya uzmanlar ile çalışılarak değerlendirilmektedir.

Müşteri Haklarını Koruma Kurulu, Müşteri Danışmanlar Kurulu’nun verdiği kararların dış çalışması için kurulmuş bir kuruldur.