Kurumsal

Şikayet Politikası & İhbar Bildirimi Süreçleri

Şikayet Politikası & İhbar Bildirimi Süreçleri

Genel Hatlarıyla Şikayet Politikası ve Süreci

  • UGM olarak müşteri taleplerini şeffaf, hızlı, net ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz. 
  • Müşteri isteklerini sürdürülebilir kaliteli hizmet sunma anlayışımızla değerlendiririz.
  • Müşterilerimizden gelen her şikayeti müşteri odaklılık felsefesiyle inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet, talep ve öneriler akabinde kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimize uygularız.
  • Çalışanların katılımcılığını ve yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri sürdürülebilir ortamlar sağlarız.
  • Talep ve önerileri ele alma süreci politika ve hedefleri oluşturulurken yasal ve mevzuata dayalı şartlara müşteri beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alırız. 
  • UGM’nin müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin artırılması için düzenli olarak çalışırız.
  • Mevzuata veya UGM Etik İlkeleri’ne aykırı olduğunu düşündüğünüz herhangi bir eylemden haberdar olmanız halinde, bu konuyu ihbar@ugm.com.tr adresinden bizlere iletebilirsiniz.