ARGE&TEKNOLOJİ

Dijital Gümrük Hizmetleri

Müşteri Çalışma Portalı

Müşteri Çalışma Portalı adresinden erişilebilir. Üye olmak için yandaki linkte yer alan dilekçe örneğini doldurup, şirket yetkilisi tarafından imzalanarak 0212 410 23 80 no'lu faks numarasına göndermeniz gerekmektedir.

İş Takip Kodları

Yönetmiş olduğumuz tüm operasyonlarda, başlangıcından, neticelenmesine kadar ki tüm süreçleri adım adım kayıt altında tutmaktayız.

İlgili iş takip havuzu sahada ki personelin Mobil uygulamadan girdiği kodlar, operasyonu yöneten personelin ERP üzerinden girdiği kodlar ve sistemin otomatik olarak oluşturduğu iş takip kodlarıyla dolmaktadır.

Adımlar oluştukça firmalarımıza istedikleri iş takip kodları otomatik olarak mail atılmakta, istenirse bu sürecin Müşteri Çalışma Portalı ve Ünsped Mobil Uygulamasından takibi sağlanmaktadır.

Dijital Arşivleme

Ünsped Gümrük Müşavirliği tarafından oluşturulan gümrük beyannamelerinin tüm evrakları dijital olarak arşivlenmektedir.

İlgili dokümanlara; Müşteri Çalışma Portalı aracılığı ile firmalarımız, ERP sistemimiz aracılığıyla da kendi personelimiz hızlı ve güvenilir şekilde erişebilmektedir.

2004 yılı sonunda başlanan bu proje, 2018 yılı sonu itibariyle de OCR özelliği kazandırılarak evrakların otomatik isimlendirilmesi sağlanmıştır.

A.B.I.T.

Muhasebe ve Faturalama Veri Aktarımı,

A.B.I.T. (Accounting and Billing Information Transfer)

A.B.I.T. ve Mevcut Temel İşleyiş Yapımız;

  • Müşteriye fatura ve dekont gönderimi
  • Harcamaların dekont edilmesi
  • Hizmetin fatura edilmesi
  • Tarafınıza evrak gönderimi şeklindedir.

A.B.I.T. süresince bu yapıyı değiştirmiyoruz. Sadece işleyişin aynısını elektronik olarak iletiyoruz.

İthalat ya da ihracat işlemlerinizin, operasyon sonrası muhasebeye gelmesini tetikleyen işleyiş neticesinde, ön muhasebe bölümümüz dosyalarınızı hazırlar. Hazırlanan dosyalarınız aynı akşam kurye departmanımıza iletilir. Ertesi gün asıl evraklar sizlere ulaşır. Bu standart orijinal evrak işleyişimizdir.

Yaptığımız operasyon bilgileri ve ön muhasebe ile finansman hareketleri aynı veritabanında saklanmaktadır. Bu veritabanı üzerinden istenilen desende, istenilen adrese, istenilen zamanlarda veri aktarımı sağlanabilir. Müşterimiz tarafında, onaylardan geçen evraklarımız müşteri sistemine girilecek hale gelmesiyle, bu veriler kullanılmalıdır. Müşterilerimiz tarafından hazırlanan bir otomasyon veya ara yüz programından, elde olan asıl suret girişleri karşılaştırılır. Gerekli düzeltmelerin de yapılabileceği esneklikte veriler, tek tuş ile müşterilerimizin muhasebe sistemine aktarılır.

  • Mobil Uygulamalar

Tarafımızdan yapılan tüm gümrük operasyonlarınızın takibini size verilen kullanıcı hesap bilgileriyle mobil cihazlarınızdan anlık olarak, kurumsal mobil uygulamamız vasıtasıyla takip edebilirsiniz.

  • Mobil Uygulamalarımızı AppStore ve PlayStore dan indirebilirsiniz.

Android App - Google Play

İSTANBUL MERKEZ OFİS

Mahmutbey Mahallesi 2655 Sokak No:1-3-21 Bağcılar, İstanbul Fax: (0212) 410 23 00