HİZMETLERİMİZ

İTHALAT GÜMRÜKLEME

İthalat Departmanımız, müşterilerimize daha iyi hizmet vermek ve müşterilerimizin faaliyet gösterdikleri sektördeki gereklilikleri anlayarak, hizmet sunmak için sektörel bazda örgütlenerek, uzmanlaşmıştır. Uzman kadromuz ile müşterilerimize hizmet verdiğimiz sektörler aşağıda belirtilmiştir.

  1. Beyaz Eşya & Küçük El Aletleri
  2. Çiçekçilik ve Süs Bitkileri
  3. Deri
  4. Elektronik
  5. Enerji
  6. Gıda ve Tarım
  7. Havacılık
  8. Hazır Giyim
  9. Hızlı Kargo
  10. İlaç-Medikal
  11. Kimyevi Maddeler
  12. Leasing
  13. Lojistik- Taşımacılık
  14. Makine
  15. Mobilya ve Ahşap
  16. Otomotiv
  17. Otomotiv Yan Sanayi
  18. Plastik
  19. Petrokimya
  20. Sağlık
  21. Savunma
  22. Teknoloji-Otomasyon
  23. Tekstil
  24. Tütün ve Yan Sanayi
  25. Ziraat
    Diğer Tüm Sektörler

Şirketimiz, farklılaşan müşteri ihtiyaçlarını doğru belirleyebilmek, onlarla daha iyi ve sürekli iletişim kurabilmek amacıyla müşteri temsilcisi sistemi ile çalışır. Müşteri temsilcilerimiz, uzmanlık sistemiyle yetişmiş yetkin, dinamik kadrolardan oluşur. Dış ticaret ve gümrük işlemlerinin doğru yapılması kadar hızın da önemini bilen uzman kadromuz, tüm ithalat süreçlerini ve karşılaşılan örnek olayları kendi içinde analiz eder; gerekli insiyatifleri alarak  ilgili departmanlarla birlikte çözüm odaklı bir yaklaşımla süreci doğru yönetip sonuçlandırır.

Yapılan her işlem, kendi alanında uzman kontrolörler tarafından düzenli olarak ayrıca denetlenip onaylanır. Bütün bu süreçte mevzuat departmanı, operasyonel sürece profesyonel destek verir.

İthalat Departmanımız, ithalat işlemleri öncesi alınması gereken her türlü ön izne ilişkin (Kayıt Belgesi, TSE, CE, Tarım İl Müdürlüğü İzni, İthal Lisansı, İŞGÜM vb.) müracaatları takip eder, izinlerin alınmasını ve belgelerin ilgili kuruluştan teminini bizzat gerçekleştirir. Süreçlerin takibi sırasında şeffaflık ve dürüstlük ilkelerinin çalışmalarımıza yansıması olarak, tüm süreçler, düzenli olarak daha önce müşterilerimizle birlikte kararlaştırılmış KPI(Key Performance Index)’larla ölçülür ve sonuçlar, Müşteri Çalışma Portalı üzerinden elektronik ortamda paylaşılır.

Tüm işlemlerimizin raporları, aktif şekilde sistemsel olarak hazırlanır ve müşterimizin işlem takiplerini kolaylaştırmak adına gönderimi istenilen periyotlarda otomatik olarak iletilir. Firmalarımızın isteklerine bağlı olarak “tailor made” biçimde farklı rapor çalışmaları da yapılır ve paylaşılır.