Hizmetler

DİJİTAL GÜMRÜK HİZMETLERİ

Müşteri Çalışma Portalı 

https://app.ugm.com.tr/MCP/Account/Login

Müşteri Çalışma Portalı’na yukarıdaki Müşteri Çalışma Portalı linkinden erişilebilir. Üye olmak için; sayfada bulunan ‘Nasıl Üye Olurum?’ butonunda yer alan dilekçe örneği doldurulup, şirket yetkilisi tarafından imzalanarak Müşteri İlişkileri Yönetimi ekibimize mail ile gönderilmesi gerekmektedir.

İş Takip Kodları

Yönetmiş olduğumuz tüm operasyonlarda, başlangıcından, neticelenmesine kadar ki tüm süreçleri adım adım kayıt altında tutmaktayız.

İş takip havuzu sahadaki personelin E-Mobil uygulamasından girdiği iş takip kodları, operasyonu yöneten personelin ERP programı üzerinden girdiği kodlar ve sistemin otomatik olarak oluşturduğu iş takip kodlarıyla dolmaktadır.

Adımlar oluştukça firmalarımıza istedikleri iş takip kodları anlık mailler, Müşteri Çalışma Portalı ve Ünsped Mobil Uygulaması veya entegrasyon ile iletilebilmekte ve firmamızın kendi kullandıkları ERP sistemi üzerinden takibinin sağlanabilmektedir.

Dijital Arşivleme

Ünsped Gümrük Müşavirliği tarafından oluşturulan gümrük beyannamelerinin tüm evrakları dijital olarak, OCR ile isimlendirilerek arşivlenmektedir.

Dijital Arşiv’e firmalarımız Müşteri Çalışma Portalı aracılığı ile ve ya karşılıklı entegrasyon kurulması web servisten yönlendireceği uygulamaları üzerinden; kendi personelimiz ise ERP sistemimiz aracılığıyla güvenilir şekilde erişebilmektedir.

A.B.I.T. (Accounting and Billing Information Transfer)

Muhasebe ve Faturalama Veri Aktarımı (ABIT) ile Mevcut Temel İşleyiş Yapımız;

-Müşteriye fatura ve dekont gönderimi

-Harcamaların dekont edilmesi

-Hizmetin fatura edilmesi

-Tarafınıza evrak gönderimi şeklindedir.

-A.B.I.T. süresince bu yapıyı değiştirmiyoruz. Sadece işleyişin aynısını elektronik olarak iletiyoruz.

Yaptığımız operasyon bilgileri ve ön muhasebe ile finansman hareketleri aynı veri tabanında saklanmaktadır. Bu veri tabanı üzerinden istenilen desende, istenilen adrese, istenilen zamanlarda veri aktarımı sağlanabilir. Müşterimiz tarafında, onaylardan geçen evraklarımız müşteri sistemine girilecek hale gelmesiyle, bu veriler kullanılmalıdır. Müşterilerimiz tarafından hazırlanan bir otomasyon veya ara yüz programından, elde olan asıl suret girişleri karşılaştırılır. Gerekli düzeltmelerin de yapılabileceği esneklikte veriler, tek tuş ile müşterilerimizin muhasebe sistemine aktarılır.

Entegrasyonlar

Zamanı efektif kullanabilmek, personel hatasını en aza indirip kaliteli veriye ulaşılabilecek, detaylı raporlamaların ISO27001 Bilgi Güvenliği kapsamında yapılabileceği entegrasyon çalışmalarımız bulunmaktadır. Bu entegrasyonları web servis, mail, FTP adresi, XML gibi istenilen formatta oluşturabilmekteyiz.

-Fatura

-Dekont

-Dijital Arşiv

-Taslak Beyanname Gönderimi

-İş Takip

-Dosya Son Durum

-İthalat / İhracat Beyanname

-Bilgilerinin aktarılabileceği entegrasyon modellerimiz mevcuttur.

Fatura ve Dekontlar ABIT adınız verdiğimiz entegrasyon modeli ile sağlanabilmektedir. Dijital Arşiv verileri isimlendirilmiş bir şekilde dokümanın türüne, beyanname, referans, fatura numarası veya tarih aralığı ile sorgulanabilecek şekilde sunulmaktadır. Özellikle YYS sahibi firmaların tescil öncesi beyanname kontrolünü gerçekleştirebilmeleri için UGM tarafından kontrolleri bitip tescile iletileceği zaman firmanın adresine gönderilip onay verilmesi durumunda tescile gönderilebileceği bir entegrasyon modelidir. İç iletişimimizi sağladığımız iş takip kodlarının entegrasyonu ile dosyanın tüm süreçleri anlık olarak firmanın kendi sisteminde tanımlayacağı bir arayüz ile takip edilebilir. Dosyanın belli statüleri bazında (Tescil Edilmemiş, Devam Eden, Çekilen şeklinde) Dosya Son Durum entegrasyonuyla da takip sağlanabilmektedir. Son olarak beyannamede yer alan tüm bilgileri içeren bir model ile firmalarımıza beyannamelerine ait tüm detayları paylaşabilmekteyiz.

 

Mobil Uygulamalar

Tarafımızdan yapılan tüm gümrük operasyonlarınızın takibini size verilen kullanıcı hesap bilgileriyle mobil cihazlarınızdan anlık olarak, kurumsal mobil uygulamamız vasıtasıyla takip edebilirsiniz.

Mobil Uygulamalarımızı AppStore ve PlayStore dan indirebilirsiniz.

 

İSTANBUL MERKEZ OFİS

Mahmutbey Mahallesi 2655 Sokak No:1-3-21 Bağcılar, İstanbul Fax: (0212) 410 23 00