HİZMETLERİMİZ

DİĞER HİZMETLERİMİZ

Tercüme hizmetleri

İngilizce, Almanca, Rusça, Fransızca, İtalyanca, Arapça, Bulgarca, İspanyolca, Romence başta olmak üzere tüm dillerde gümrük belgelerinizin tercümesi anlaşmalı olduğumuz tercüme şirketine bağlı yeminli tercümanlar tarafından yapılmaktadır.

Tercüme Hizmeti verdiğimiz gümrük belgelerinden bazıları şunlardır:

Ağırlık Listesi  Analiz Raporu     Analiz Sertifikası   
ATA Karnesi Tercümesi    ATR Belgesi Çevirisi Beyan
Bitki Sağlık Sertifikası  CE Belgesi  Çeki Listesi
Dağıtım ve Satış Belgesi   Dioksin Sertifikası Düzeltme Yazısı
Ek Bildirim  Ekspertiz Raporu  Fatura Tercümesi Çevirisi
Gıda Üretim Sertifikası  Gözetim Belgesi Gümrük Beyannamesi
Hata Bildirim Yazısı  Hayvan Sağlığı Sertifikası  Helal [Halal] Belgesi
ISO Belgesi Tercümesi  İçerik Ögeleri Sertifikası İhracat Beyan Onayı
İhracat Sertifikası  Koli Listesi Kalite Sertifikası
Karantina Belgesi   Menşei Belgesi [Sertifikası] Konşimento
Manifesto Proforma Fatura Çevirisi  Orijinal Fatura
Paketleme Listesi  Tescil Belgesi  Sağlık Sertifikası
Serbest Satış Sertifikası TÜV Sertifikası  Ticari Fatura çevirisi
Veterinerlik Sertifikası Uygunluk Beyanı  Uygunluk Sertifikası

Müşteri Çalışma Portalı


Müşteri Çalışma Portalı
adresinden erişilebilir. Üye olmak için yandaki linkte yer alan dilekçe örneğini doldurup, şirket yetkilisi tarafından imzalanarak 0212 410 23 80 no'lu faks numarasına göndermeniz gerekmektedir.

İş Takip Dilekçesi

Yönetmiş olduğumuz tüm operasyonlarda, başlangıcından, neticelenmesine kadarki tüm süreçleri adım adım kayıt altında tutmaktayız.

İlgili iş takip havuzu sahadaki personelin Mobil uygulamadan girdiği kodlar, operasyonu yöneten personelin ERP üzerinden girdiği kodlar ve sistemin otomatik olarak oluşturduğu iş takip kodlarıyla dolmaktadır.

Adımlar oluştukça firmalarımıza istedikleri iş takip kodları otomatik olarak mail atılmakta, istenirse bu sürecin Müşteri Çalışma Portali ve Ünsped Mobil Uygulamasından takibi sağlanmaktadır.

Dijital Arşivleme

Ünsped Gümrük Müşavirliği tarafından oluşturulan gümrük beyannamelerinin tüm evrakları dijital olarak arşivlenmektedir.

İlgili dokümanlara; Müşteri Çalışma Portalı aracılığı ile firmalarımız, ERP sistemimiz aracılığıyla da kendi personelimiz hızlı ve güvenilir şekilde erişebilmektedir.

2004 yılı sonunda başlanan bu proje, 2018 yılı sonu itibariyle de OCR özelliği kazandırılarak evrakların otomatik isimlendirilmesi sağlanmıştır.

A.B.I.T.

Muhasebe ve Faturalama Veri Aktarımı,

A.B.I.T. (Accounting and Billing Information Transfer)

A.B.I.T. ve Mevcut Temel İşleyiş Yapımız;

  • Müşteriye fatura ve dekont gönderimi
  • Harcamaların dekont edilmesi
  • Hizmetin fatura edilmesi
  • Tarafınıza evrak gönderimi şeklindedir.

A.B.I.T. süresince bu yapıyı değiştirmiyoruz. Sadece işleyişin aynısını elektronik olarak iletiyoruz.

İthalat ya da ihracat işlemlerinizin, operasyon sonrası muhasebeye gelmesini tetikleyen işleyiş neticesinde, ön muhasebe bölümümüz dosyalarınızı hazırlar. Hazırlanan dosyalarınız aynı akşam kurye departmanımıza iletilir. Ertesi gün asıl evraklar sizlere ulaşır. Bu standart orijinal evrak işleyişimizdir.

Yaptığımız operasyon bilgileri ve ön muhasebe ile finansman hareketleri aynı veritabanında saklanmaktadır. Bu veritabanı üzerinden istenilen desende, istenilen adrese, istenilen zamanlarda veri aktarımı sağlanabilir. Müşterimiz tarafında, onaylardan geçen evraklarımız müşteri sistemine girilecek hale gelmesiyle, bu veriler kullanılmalıdır. Müşterilerimiz tarafından hazırlanan bir otomasyon veya ara yüz programından, elde olan asıl suret girişleri karşılaştırılır. Gerekli düzeltmelerin de yapılabileceği esneklikte veriler, tek tuş ile müşterilerimizin muhasebe sistemine aktarılır.

  • Mobil Uygulamalar

Tarafımızdan yapılan tüm gümrük operasyonlarınızın takibini size verilen kullanıcı hesap bilgileriyle mobil cihazlarınızdan anlık olarak, kurumsal mobil uygulamamız vasıtasıyla takip edebilirsiniz.

  • Mobil Uygulamalarımızı AppStore ve PlayStore dan indirebilirsiniz.

Android App- Google Play

 

Diğer Uygulamalar

  • Gümrük, dış ticaret, lojistik alanında uluslararası danışmanlık ve iş takibi
  • Kamu kurum ve kuruluşlarında gümrük ve dış ticaret alanında mevzuata ilişkin danışmanlık hizmetleri
  • İlk defa ihracat yapacak KOBİ’lere ihracatçı olunması ile ilgili teknik destek ve danışmanlık, pazar araştırması
  • Firmalara gümrük ve dış ticaret alanında eğitim
  • Yurtdışı fuarlara katılacak firmalara teknik danışmanlık
  • Yurtdışında alınacak AEO ve C-TPAT belgeler için başvuru danışmanlığı ve takip hizmetleri de verilmekte ve müşterilerimize tailor made çözümler üretilebilmektedir.