BİZDEN HABERLER

Çalışan İletişimi Ve İş Yeri Mutluluğu Komitesi “etkili İletişim İçin Empati”  Konusuna Dikkat Çekti

Çalışan İletişimi ve İş Yeri Mutluluğu Komitesi “Etkili İletişim için Empati”  Konusuna Dikkat Çekti
Çalışan İletişimi ve İş Yeri Mutluluğu Komitesi “Etkili İletişim için Empati”  Konusuna Dikkat Çekti

Çalışan İletişimi ve İş Yeri Mutluluğu Komitesi öncülüğünde Aydınlatma Buluşmaları kapsamında 14.02.2018 Çarşamba günü 12:00-13:00 saatleri aralığında UGM, MHÜ Konferans Salonu’nda “Etkili İletişim için Empati” konusunu işlemek üzere Yönetici – Takım Koçu, Eğitmen, Duygusal Zeka ve Beden Dili – Mikro İfadeler Uzmanı Sayın Erdem ERCAN’ı misafir ettik. 

Etkileyici ve keyifli konuşmasıyla katılımcılara önemli katkılar sağlayan Sayın ERCAN, öncelikle apati, sempati ve empati kavramlarına değinerek diğerlerinin duygularını fark etmek ve uygun şekilde yanıt vermek olarak tanımladıkları empatinin lider özelliklerinden en önemlisi olduğunun altını çizerek, empatiyi kucaklayan en temel aracın dinleme olduğunu aktardılar. 

Dinlemenin, dinlememekten başlayarak empatik dinlemeye kadar uzanan birçok çeşidinin olduğunu kulak, göz ve kalp ile yapılan dinlemede muhatap alınan kişinin kendisini kıymetli hissettiğini ilettiler. Daha empatik olmak için pratik ipuçları veren Sayın ERCAN, katılımcılara empati geliştirmek için de neler yapabileceklerinin tüyolarını verdiler?

Seminerimiz toplu fotoğraf çekiminin ardından Çalışan İletişimi ve İş Yeri Mutluluğu Komitesi'nin konuşmacımıza takdim ettiği anı plaketi ile sona erdi. 

Diğer İçerikler