BİZDEN HABERLER

Bahar Dönemi Eğitim Programımız Tüm Hızıyla Sürüyor

Bahar Dönemi Eğitim Programımız Tüm Hızıyla Sürüyor
Bahar Dönemi Eğitim Programımız Tüm Hızıyla Sürüyor

Bahar Dönemi Eğitim Programımız Tüm Hızıyla Sürüyor

ÜNSPED Gelişim Akademisi (UGA) tarafından, Altınbaş Üniversitesi iş birliğiyle hayata geçirilen Bahar Dönemi Eğitim Programı kapsamında dersler hız kesmeden devam ediyor. Program çerçevesinde, 10 Nisan 2026 tarihinde düzenlenen “Sürdürülebilirlik ve Karbon Ayak İzi” başlıklı eğitim, kimyagerlerimiz Sn. Meryem Gürel ve Sn. Yusuf Melek tarafından ÜNSPED Genel Merkez MHU Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Halihazırda 27 öğrencinin kayıtlı olduğu program kapsamında eğitimler, her hafta Cuma günleri 14.30 – 16.30 saatleri arasında düzenlenmektedir. Programın açılış dersi Dr. Öğr. Üyesi Deniz Akgül tarafından verilmiş olup, ilerleyen haftalardaki eğitimler ÜNSPED’in alanında uzman eğitmen kadrosu tarafından sürdürülmektedir.

ÜNSPED Gelişim Akademisi olarak, akademik bilgi ile sektörel deneyimi bir araya getirerek öğrencilerin mesleki yetkinliklerini geliştirmeyi ve onları iş hayatına donanımlı bireyler olarak hazırlamayı hedefliyoruz.

Diğer İçerikler