Genel Hatlarıyla Şikayet Politikası ve Süreci
- UGM olarak müşteri taleplerini şeffaf, hızlı, net ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.
- Müşteri isteklerini sürdürülebilir kaliteli hizmet sunma anlayışımızla değerlendiririz.
- Müşterilerimizden gelen her şikayeti müşteri odaklılık felsefesiyle inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet, talep ve öneriler akabinde kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimize uygularız.
- Çalışanların katılımcılığını ve yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri sürdürülebilir ortamlar sağlarız.
- Talep ve önerileri ele alma süreci politika ve hedefleri oluşturulurken yasal ve mevzuata dayalı şartlara müşteri beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alırız.
- UGM’nin müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin artırılması için düzenli olarak çalışırız.
- Mevzuata veya UGM Etik İlkeleri’ne aykırı olduğunu düşündüğünüz herhangi bir eylemden haberdar olmanız halinde, bu konuyu ihbar@ugm.com.tr adresinden bizlere iletebilirsiniz.
Kurumsal
- KAÇUV'a Anlamlı Ziyaret
- Köy Okullarında Eğitimi Destekliyoruz
- OncoWear’dan Şirketimize Teşekkür
- Beni Sevginle Sar
- Kitapların Sesi Var
- Bir Avuç Gökyüzü
- Hayat Senin Damarlarında #kandostum
- Adım Adım Destekçiniziz
- Patiler Güvende
- Çocuk Şenlikleri
- Harekete Geçiyoruz
- Hayata Pedal Çevir
- Küçük Ressamlar
- Sporsuz Okul Kalmasın
- Sen Ben Yok Biz Varız