UGM olarak müşteri taleplerini şeffaf, hızlı, net ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.
Müşteri isteklerini sürdürülebilir kaliteli hizmet sunma anlayışımızla değerlendiririz.
Müşterilerimizden gelen her şikayeti müşteri odaklılık felsefesiyle inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet, talep ve öneriler akabinde kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimize uygularız.
Çalışanların katılımcılığını ve yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri sürdürülebilir ortamlar sağlarız.
Talep ve önerileri ele alma süreci politika ve hedefleri oluşturulurken yasal ve mevzuata dayalı şartlara müşteri beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alırız.
UGM’nin müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarakçalışırız.