Neden UGM?

  • 38 yıllık deneyimi,1.350 çalışanı ve 52 hizmet noktası ile sektörde öncü kuruluş
  • Türkiye’de üretilen toplam beyanname sayısında %9 ile açık ara lider
  • Kurumsal yapı, Profesyoneller ’den oluşan yönetim kurulu ve icra kurulu
  • İş Etiği Anlayışımız ve Ünsped Politika Kitabımız
  • İnsan kaynağı ve Teknolojinin mükemmel uyumu
  • Aynı çatı altında 60 kişilik (55’i şirket ortağı) A-Karne Gümrük Müşaviri kadrosu, 251 Müşavir Yardımcısı
  • Uluslararası bağımsız denetim firması tarafından alınan Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu, 2015: 7,35- 2016: 8,56- 2017: 9,01- 2018: 9,17 (max:10)
  • Bilgi güvenliğine verilen önem; ISO 27001 belgesine uyum
  • Mesleki Mali Mesuliyet Sigortası: '' 1.000.000 USD ''
  • Ünsped Gelişim Akademisi, Her çalışana yıllık en az 20 saat kişisel ve mesleki eğitim
  • Danışmanlık Hizmetleri: Teşvik-Teminat, YYS, OKSB, Dahilde İşlem, Hariçte İşlem, Yatırım Teşvik, Sonradan kontrol, Teknik Düzenlemeler (TAREKS), Mevzuat ve Hukuki Danışmanlık,
  • Bakanlık tarafından yetkilendirilmiş, sektöründeki ilk ve tek '' YERİNDE AR-GE MERKEZİ ''
  • YYS Belgeli ilk Gümrük Müşavirliği
  • Katılımcı Yönetim anlayışı; 24 adet Kurul ve Komite
  • Müşavirler Kurulu tarafından yapılan mevzuat çalışmaları ve müşterilere sektörel bazlı mevzuat bildirimi
  • Ankara Bölge Müdürlüğü vasıtası ile Bakanlıklarla yakın diyalog
  • 100 kişilik Moto Kurye ekibi ile Gümrük Müdürlükleri, UGM Şubeleri ve Müşteri ofisleri arasında '' HIZLI ULAŞIM ''
  • Firmaları talebi doğrultusunda tüm dış ticaret süreç yönetimi hizmeti.
  • Kendi IT departmanının yazılımları ile, tüm operasyonlarda maksimum teknoloji kullanımı '' DATA ENTEGRASYONU ''
  • KPI bazında anlık performans ölçümü
  • Saha elemanları tarafından QR kodu ile anlık bildirim ve beyannamelerin sürecini takip imkânı
  • Android ve IOS uyumlu mobil telefonlar vasıtası ile anlık raporlar '' E-MOBIL ''
  • Artikel ve Kalem bazında beyanname takip ve maliyet analizleri
  • Müşteri Çalışma Portalı vasıtası ile istenilen şekil ve formatta rapor oluşturabilme imkânı
  • Malın çıkışından varışına kadar tüm süreçlerin takibi ve raporlanması
  • Hizmetlerin başlangıcında SOP oluşturulması ve KPI’ların karşılıklı belirlenmesi
  • İki adet A tipi Antrepo, İki adet Geçici Depolama, Hadımköy ve Orhanlı’da Serbest Depolar ile '' LOJİSTİK HİZMETLERİ ''