Neden UGM?
- 40 yıllık deneyimi,1.400 çalışanı ve 55 hizmet noktası ile sektörde öncü kuruluş
- Türkiye’de üretilen toplam beyanname sayısında %9 ile açık ara lider
- Kurumsal yapı, Profesyoneller ’den oluşan yönetim kurulu ve icra kurulu
- İş Etiği Anlayışımız ve Ünsped Politika Kitabımız
- İnsan kaynağı ve Teknolojinin mükemmel uyumu
- Aynı çatı altında 70 Gümrük Müşaviri kadrosu (60'ı Şirket Ortağı), 236 Müşavir Yardımcısı
- Uluslararası bağımsız denetim firması tarafından alınan Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu, 2015: 7,35- 2016: 8,56- 2017: 9,01- 2018: 9,17 2019: 9,22 (max:10)
- Bilgi güvenliğine verilen önem; ISO 27001 belgesine uyum
- Mesleki Mali Mesuliyet Sigortası: '' 1.000.000 USD ''
- Ünsped Gelişim Akademisi, Her çalışana yıllık en az 24 saat kişisel ve mesleki eğitim
- Danışmanlık Hizmetleri: Teşvik-Teminat, YYS, OKSB, Dahilde İşlem, Hariçte İşlem, Yatırım Teşvik, Sonradan kontrol, Teknik Düzenlemeler (TAREKS), Mevzuat ve Hukuki Danışmanlık,
- Bakanlık tarafından yetkilendirilmiş, sektöründeki ilk ve tek '' YERİNDE AR-GE MERKEZİ ''
- YYS Belgeli ilk Gümrük Müşavirliği
- Katılımcı Yönetim anlayışı; 24 adet Kurul ve Komite
- Müşavirler Kurulu tarafından yapılan mevzuat çalışmaları ve müşterilere sektörel bazlı mevzuat bildirimi
- Ankara Bölge Müdürlüğü vasıtası ile Bakanlıklarla yakın diyalog
- 100 kişilik Moto Kurye ekibi ile Gümrük Müdürlükleri, UGM Şubeleri ve Müşteri ofisleri arasında '' HIZLI ULAŞIM ''
- Firmaları talebi doğrultusunda tüm dış ticaret süreç yönetimi hizmeti.
- Kendi IT departmanının yazılımları ile, tüm operasyonlarda maksimum teknoloji kullanımı '' DATA ENTEGRASYONU ''
- KPI bazında anlık performans ölçümü
- Saha elemanları tarafından QR kodu ile anlık bildirim ve beyannamelerin sürecini takip imkânı
- Android ve IOS uyumlu mobil telefonlar vasıtası ile anlık raporlar '' E-MOBIL ''
- Artikel ve Kalem bazında beyanname takip ve maliyet analizleri
- Müşteri Çalışma Portalı vasıtası ile istenilen şekil ve formatta rapor oluşturabilme imkânı
- Malın çıkışından varışına kadar tüm süreçlerin takibi ve raporlanması
- Hizmetlerin başlangıcında SOP oluşturulması ve KPI’ların karşılıklı belirlenmesi
- İki adet A tipi Antrepo, İki adet Geçici Depolama, Hadımköy ve Orhanlı’da Serbest Depolar ile '' LOJİSTİK HİZMETLERİ ''