Müşteri Aşınma Araştırma ve Önleme Komitesi, UGM bünyesinde kötü müşteri tecrübelerini olumlu sonuçlara çevirmek , yanlışlarımızdan ve hatalarımızdan öğrenerek hedef müşterilerimizi korumaya ve müşteri aşınmamızı önlemeye çalışmak üzere proje, teklif ve görüşler oluşturmak, bunları onaylar doğrultusunda hayata geçirmek, aynı zamanda bu sorumluluğu yerine getirirken şirket çalışanlarının kişisel ve liderlik gelişimine katkı sağlamak üzere politika kitabında açıklanan aşağıdaki politikalarımız doğrultusunda kurulmuştur.
        a) Politika Kitabı Alan 4. Müşterilerimiz
                   1) Müşterilerimiz ile profesyonel ilişkiler kurarız ve onların ihtiyaçlarına göre süreçlerimizi geliştiririz.
                   2) Müşterilerimize eş zamanlı izlenebilen, ölçümlenebilir, katma değer yaratan hizmetler sunarız.
                   3) Mutlak Müşteri Memnuniyeti hedefimizdir.
                   4) Bilgi Güvenliğini sağlarız.